středa 25. května 2016

Retro jeans

     Ahoj a krásný čtvrtek!
Poslední dva týdny bylo opravdu hezky a až v pondělí se to trochu pokazilo. My jsme toho krásného počasí využili a před dvěma týdny jsme jeli na výlet do hvězdárny v Ondřejově. Bylo to moc hezké, ale víc než vesmír mě zajímal nádherný park v anglickém stylu. Byl opravdu nádherný ! Anglické parky je mi líbí mnohem více než ty francouzské a je jen škoda, že jich není více.



     Minulý týden se nesl v duchu maturit a já to prožívala s nimi (možná jsem byla i víc nervózní než oni :D). Tak doufám, že pokud jste maturanti, tak jste uspěli, a že vám teď můžu závidět čtyři měsíce prázdnin. Pozitivum na maturitách je to, že když vy nematurujete, tak máte vyučování až třeba od devíti a jen čtyři hodiny. A to je nejlepší !



     My se ségrou jsme minulý týden zakončili nedělní návštěvou Veletrhu Vědy. Ano, podle názvu nic zábavného, ale opak je pravdou. Moc jsem si od toho neslibovala, ale pak mě velmi mile překvapili lidé ve stáncích, kteří vám velmi ochotně a příjemně vysvětlovali zajímavá témata z jejich oboru. Na to, co jsem čekala (a to, že jsem nečekala vůbec nic) mě to bavilo a moc jsem si to užila.



     V pondělí bylo hrozné dusno a já nesmyslně dlouho čekala v plné čekárně na Kožním. Nejvíc mě dostalo, že jsme asi tak dvě minuty řešili můj problém, a pak dalších sedm minut jsme probírali co bych chtěla dělat po gymplu. Konečně jsem našla spřízněnou duši k mému vysněnému povolání !



     V úterý máme vždy devátou hodinu tělocvik, a tak se s holkama modlíme, abychom nešli běhat . No, tak si říkáme:“Ven nejdeme, za chvíli bude pršet...“, ale naše tělocvikářka byla trochu jiného názoru. Samozřejmě jsme šly běhat okolo Zimáku, Tesca a Shellky. Já to nesnáším a určitě nejsem jediná. No, ale byla jsem na sebe pyšná, protože ač se vždycky několikrát zastavím, tak tentokrát jsem to uběhla celé a měla jsem strašnou radost.



     Na středu byl program jasný: ségry koncert v kostele. Moc se mi líbil a - ano, jsem pyšná sestřička :D. A pak na malířák, kde jsme dělali šaty na jednu soutěž. Ale o tom vám ještě napíšu ;).

 Outfit: Jeans jacket- C&A, T-shirt- Camaieu, Jeans- Tally Weil, Watch- Jordan Kerr,                   Trainers- Tamaris, Sunglasses- Kik


 Annie


4 komentáře:

  1. Ty hodinky jsou naprosto topový😻 krásnej článek😘

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc :)Já ty hodinky taky miluju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se už celkem dlouho rozhoduju, že si nějaký koupim. Třeba bych se je už pořádně naučila! Ale stejně bych je asi nenosila...

      Vymazat
    2. Já se rozhodovala asi rok :/ Původně jsem chtěla Daniel Wellington hodinky, ale pak mi přišly tyhle lepší :)Ale nosila ;)já jsme si taky zvykla a strašně rychle. Nosím je každý den, jen občas je vyměním za Pandoru :)

      Vymazat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz