středa 18. května 2016

Recenze: Freedom Paletka

    Ahoj všichni,
    dneska po dlouhé době mám pro vás recenzi. Dnes to bude o paletce Freedom Pro Shade & Brighten Mattes Kit 1. Jde tedy o šest matných a jeden třpytivý stín. Dříve jsem měla paletku od Catrice, ale ta pigmentace a prášivost už se nedala, takže jsem hledala nějakou náhradu v drogérii a je to celkem horor najít matnou a DOBŘE pigmentovanou paletku. 




Paletka obsahuje 6 matných očních stínů a 1 rozjasňovač. Barevnost očních stínů se nese na vlně krémového odstínů, ale zároveň máte možnost využít i velmi tmavý odstín č. 6.


Mé nejoblíbenější jsou odstíny č. 3, 4, 5. Docela jsem si i přisvojila odstín č. 7 tedy rozjasňovač, který používám na projasnění vnitřního koutku oka a který má růžový podtón.


Pigmentace stínů je opravdu jemná a stíny v sobě neobsahuji absolutně žádný shimmer. Paletka je na první pohled nenápadná, ale právě pro nenápadnost a zjemnění si ji kupujeme. Drobnou  nevýhodou, kterou já snesu je prášivost očních stínů. Není markantní, ale nebudu Vám lhát, že oční stíny nepráší. Stíny práší hlavně při aplikaci na štětec, ale z očního víčka mi stíny nepadají pod oko.


   Paletku seženete buď na e-shopech nebo v dogeriích Teta za cca 130 Kč.


Paletka je krásná a kompaktní a pokud vyrazíte na cesty, tak s ní budete jistě spokojeni ;) Já své koupě vůbec nelituji a jsem ráda, že jsem do nákupu paletky šla.

A jakou matnou paletku jste si oblíbily Vy? :)
 Annie









Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz