středa 11. května 2016

Burgundy skirt

    Ahoj všichni a krásnou středu
dnes jsem tu zase s deníčkovým outfitem :). Za poslední dva týdny je fakt peckové počasí, po ránu akorát tak na jeansovou bundičku a odpolko jak kdy :). Nejhorší je, že se nám má tohle krásné počasí brzy zkazit :(.



     Minulý týden jsme měli kupodivu celkem dost písemek, člověk by si řekl, že když jsou ty písemné maturity, tak že nebudeme psát....no nic no :/. V pátek nám začalo Mistrovství v hokeji, tak doufám, že všichni poctivě koukáte a hlavně fandíte :D. Zatím ( pro jistotu to musím zaklepat :D) se nám celkem daří, tak snad to tak i zůstane.



    Tento týden máme rozvrh přeházený snad ještě víc než minulý týden. V jeden den třeba dvě biologie nebo zase jindy dvakrát ZSV a první hodina matiky gratis :D. Dneska jsme byli na koncertě Filharmonického kvarteta. Šla jsem tam s tím, že to bude pecka, po první skladbě jsem si myslela, že odejdu, zvláště po tom, co paní moderátorka otevřela pusu a začala na nás mluvit :/. Pak jsme měli kreslit na hudbu, kterou slyšímea to už mě to bavilo hned víc :).


      Dneska jsem si na ten koncert vzala nové balerínky a bylo to to nejhorší rozhodnutí za posledních milion let :/. Mám rozedřený nohy jak něco fakt pecka :/. Moc děkuju Zuzce za to, že mě vzali domů, protože jinak bych domů asi v životě nedošla, dobrá možná došla ale musela bych jít bosa.


Annie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz