úterý 3. května 2016

Goodies No.3

     Ahoj všichni,
dneska mám pro Vás nové oblíbence a tentokrát ryze z dekorativní kosmetiky. Ale nebojte příští oblíbenci budou spíše z pečující kosmetiky ;). A jinak pro vás chystám pár recenzí a jedno menší překvápko, tak se máte na co těšit :)
  
   Miss Sporty Studio Lash Dark Lasher
Po dlouhé době jsem našla řasenku, která mi dělá krásné dlouhé a natočené řasy a přitom nedělá takovou tu krustu na řasách. Když jsem tuhle řasenku nosila nově, tak se mě spoustu lidí ptalo na to, jakou mám řasenku nebo jestli nosím umělé řasy že mám tak krásně dlouhé a natočené řasy. Obal je taková ta drogérková klasika- ani nenadchne ani neurazí. Ale kartáček je peckovej, krásně řasy natočí a prodlouží. Řasenka neslepuje a je možné nanést i více vrstev, ale myslí, že to zrovna není potřeba ;). 
      Cena: 75 Kč



    Catrice Prime And Fine Professional Contouring Palette

   Dříve jsem měla bronzer od NYC ale ten byl příšerně oranžový, takže když se v drogérii objevilo to duo a já si ho šla swatchnout tak bylo jasné, že si ho odnesu domů :D. Mám odstín 010 Ashy Radience a je to moc hezký studený odstín. Co se rozjasňovače týká, tak ten je velmi decentní, takže dokonalá na denní nošení, když nechcete vypadat jak diskokoule :D. Paletka je na drogerii hezky pigmentovaná, lehoulince práší ale nic dramatického :D. Co do balení, tak to je velmi bytelné, párkrát už mi spadl a nic ne s ní nestalo ;). 
     Cena: 120 Kč




   BB Cream Garnier Miracle Skin Perfector
Jestli také hledáte něco neoranžového, lehkého a hydratačního, tak přestaňte hledat, protože jste to právě našli :). Nečekejte žádné silné krytí, kryje opravdu málo, ale když chcete jen něco aby to vypadalo co nejpřirozeněji, tak tohle je pecka ;). Koupila jsem si ho na doporučení nejlepší kamarádky a už vím, proč je s ním tak spokojená!
     Odstín: Extra Light
     Cena: 130 Kč 



Ann


Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz