pondělí 1. června 2015

MDVV Lidice


  Naše ZUŠka ( ZUŠ Mšeno) se každoročně účastní Mezinárodní Dětské Výtvarné Výstavy, MDVV je mezinárodní výtvarná soutěž pro děti do 16 let, a můžete zde soutěžit ve více kategoriích. Letos byla ZUŠka oceněna Cenou poroty 2015, a několik dětí, včetně mě, obdrželo medaili. 
   Konkrétně já jsem dostala medaili za kombinovanou techniku. A protože jsme byli medailisté a měli i Cenu poroty pro ČR, tak jsme měli připravený program na tři dny včetně slavnostního předávání cen.
   A za co jsem vlastně dostala medaili? Za skleněný kachel a za rentgenovou plastiku.  



  Čtvrtek 28.5.
      Hned ráno jsme jeli do skláren Rückl Crystal v Nižboru. Sklárna dříve vyráběla České Lvy. Prohlídka byla zajímavá, ale jelikož jsem byla ve spoustě skláren, tak už mi přijdou všechny stejné :). 





   Další v plánu jsme měli prohlídku hradu Karlštejn, ale nejdříve jsme stavili na oběd. Oběd jsme měli v krásné restauraci U Máni v Třebani, a vařili tam opravdu dobře a porce byly veliké. Dala jsem si pstruha na másle se šťouchanými bramborami. 






   Po obědě rovnou na Karlštejn. Prohlídka byla krásná a cesta ke Karlštejnu také. 

   Pak už honem do Lidic do památníku. Lidický památní je moc krásný, i když víme co se tam stalo, je takový milejší. Mně osobně se líbí mnohem více než třeba Terezín, protože Lidice jsou více jako park. 



   A nakonec na večeři a ubytovat do těchto rozkošně růžovoučkých pokojů. 

       Pátek 29.5.

   Nesmí se zapomínat ani na outfit. Jelikož jsme ten den měli v programu plavbu po Vltavě tak jsem musila být v proužkovaném. Je velmi jednoduchý a pohodný. 






Tričko: H&M, Jeans: Lidl, Tenisky: Adidas Neo

   Samozřejmě snídaně v podobě švédského stolu.


   Cestou na Hrad jsme se stavili na AVU. Myslím, že nemělo cenu moc fotit, protože by bylo akorát vidět jak bohémský život vedou, a jaký je tam nepořádek. 



   Pak už na Hrad .....





   A do katedrály Sv. Víta, Václava, Vojtěcha.



   Ano, toto je jeden z důvodů proč miluji Prahu. Ten výhled je opravdu velkolepý. 





   Také jsme šli do Muzea Karla Zemana, které bylo naprosto úžasné. Téměř se vším sis mohl hrát a fotit to. 




    Sestřičky v akci.....




   Pak už rychle na loď :). 


    Jeden z nejznámějších a nejhezčích pohledů na Pražský hrad spolu s Karlovým mostem.




   Poslední zastávka na Novoměstské radnici na Neviditelné Výstavě. Bylo to naprosto nejlepší. Na 60 minut tě zavřou do takového labyrintu s různými prostory, jako například kuchyně, zahrada a ulice. Za úkol máte poznávat předměty a pokoje. Kdo tam již, byl bude se mnou souhlasit, že to byl emoční zážitek a všem bych to velmi doporučila.




 Sobota 30.5.
     Konečně slavnostní den je tady. Ceny se předávali v krásně rozkvetlé zahradě Lidické galerie. 
    





   Oběd :)



A na konec zahájení výstavy Světlo s našemi pracemi.



Napište mi do komentářů, jestli chcete vidět ceny a diplomy s medailí podrobněji. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz