úterý 19. května 2015

DIY: Květinová čelenka



    


           Ano, i já podlehla této módní vlně květinových čelenek. Hledala jsem hodně dlouho v obchodech nějakou jednoduchou a levnou. Ale nějak se mi nedařilo, buď byla hodně drahá, a nebo měla veliké květy. Chápu že někomu to může přijít suché ale mě se to líbí. Tak jde na to !




    Co budeme potřebovat: nůžky, umělé květiny, provázek nebo stužku, tavnou pistoli. 



     


První si odstřihneme květy z umělých rostlin, tak aby nezbýval kus stonku a daly se snadno přilepit. 




    Poté si změříme obvod hlavy, tak jak chceme aby čelenka seděla, a přičteme k tomu pár centimetrů. Tuto délku naměříme třikrát.  Musíme myslet na to, že budeme provázek zaplétat do copánku a nějaké to místo zabere i uzlík. 






    Na začátku uděláme uzlík, aby se nám copánek nerozplétal. 
Tip: Usnadníte si práce tím, když si uzlík přilepíte na stůl. 








  


Když máme zapleteno, na druhém konci uděláme také uzlík.  
Rozmístíme si květy tak jak se  nám líbí.










       Květy přilepíme k čelence. 










Uzlíky slepíme a zbytky odstřihneme. 

















 A je to !!! :)






4 komentáře:

  1. To je krása!! Určitě si ji zkusím taky vyrobit (jen musím najít vsechny potřebné věci)
    Kde jsi koupila tu kytku?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji Viki, květy jsem koupila v zahradnictví u hřbitova.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný, alespoň nemusím kupovat ty předražené čelenky, a stejně je lepší pocit, když si to vyrobíš sama.

    OdpovědětVymazat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz