čtvrtek 15. prosince 2016

Moje změna v kosmetice aneb jak se z milovníka kosmetiky stal zoufalec No.1

   Dnes mám pro vás trochu neobvyklý článek. Budeme se opět „hrabat“ v kosmetice, ale tentokrát z jiného pohledu. Ráda bych s vámi rozebrala moje rozhodnutí přejít na netestovanou, a pokud možno co nejpřírodnější kosmetiku.

   Posledních pár měsíců doslova ležím v různých článcích o (ne)testování na zvířatech. A jak jsem se k tomuto tématu vlastně dostala? Mám kamarádku Kačí, která se o přírodní kosmetiku a o testování na zvířatech hodně zajímá. Kačí si dokonce kosmetiku i sama vyrábí. Také provozuje blog o bylinkách, jejich zpracování, využití, a dokonce má svoji vlastní kolekci oblečení, takže se určitě mrkněte na Herbarium.
Tak, abych se vrátila k tématu. S Kačí jsme si někdy koncem května na toto téma hodně povídaly a dohodly jsme se, že mi vyrobí krém a peeling ( s obojím jsem moc spokojená🙂). Samozřejmě oba produkty jsou přírodní a netestované na zvířatech. Pořád jsem přemýšlela a hledala informace o testování a o certifikátech kosmetiky (ať už veganské, přírodní nebo netestované). Na internetu je spoustu článků na toto téma, takže si můžete udělat svůj vlastní názor na tuto věc. A jelikož jsem těch informací prošla a prostudovala během několika měsíců opravdu hodně, rozhodla jsem se dále nepodporovat firmy, které testují kosmetiku na zvířatech, a jejichž produkty nemají k naší pleti zrovna šetrné složení.
V pokračování se dovíte něco o přírodní kosmetice z mého pohledu, tak určitě kontrolujte blog😉.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz