úterý 8. září 2015

Goodies No.1


Krásný večer,
 dneska tu mám nový námět článku, tak doufám, že se vám bude líbit a jde rovnou na to.
Essence-Make Me Brow

  Je řasenka na obočí a levnější sestřička Gimme Brow od Benefitu. Já ji mám v odstínu 01 blondy brows a jsem s ní opravdu velmi spokojená, i když mi příroda nadělila hezké obočí, koupila jsem si tuto řasenku, protože jsem chtěla jen "učesat" obočí ale nepotřeboval jsem ho dobarvit, i když barva mi naprosto sedla. Cena je asi 70 Kč. 

Maybelline-Color Tattoo

  Asi každý zná Color Tattoo, ale pro ty kteří ne, Color Tattoo je naprosto univerzální stín, který vydrží snad všechno :). Já mám bronzové (35-On and on Bronze) a stačí, když nanesu jen Color Tattoo a můžu jít, protože veškeré stínování udělá třpyt . Cena se pohybuje okolo 130 Kč.

Maybelline-Lash Sensational

  Ano, musela jsem vyzkoušet i tuto krásku. Mám ohnutý gumový kartáček, který má na jedné straně dlouhé a na druhé krátké štětiny. Dělá opravdu krásné dlouhé řasy, i když ze začátku byla řasenka celkem mokrá. Tuhle krásku bych vám opravdu moc ráda doporučila. Stojí okolo 200 Kč. 

Avon- Nutra Effects Balance

  Dlouho jsem přemýšlela, jestli matující krém zkusit. Nakonec jsem si ho koupila, a jsem s ním opravdu moc spokojená. Zmatní a pěkně hydratuje a má SPF 15. Tenhle krém je určen pro citlivou pokožku, ale i s mastnou je super. Krásně voní a má krásné skleněné balení. Cena je asi 100 Kč.

Balea- Handcreme- Fruity Harmony

  Je to můj několikátý krém na ruce od Balei a pořád se k ním vracím. Nejen přímo božsky voní, ale i hydratují. Tahle vůně je svěží a přímo vybízí k tom, abychom ji čichli ještě jednou a zavzpomínali na léto. Cena je asi okolo 35 Kč. 


Annie







Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz