čtvrtek 6. srpna 2015

Marina Girl


Ahoj,
 dneska jsem tu s outfitem, který jsme fotily v kašně, a myslím, že můžu říct i za mojí výbornou fotografku Zuzku, že jsme si to moc užili.


  Mám na sobě námořnicky proužkovaný crop top, který má trošku širší výstřih. Bohužel už ho mám dlouho, a tak si nepamatuji, kde jsem ho koupili. 
   Tyhle rozkošné kraťásky jsem koupila v H&M , a musíte uznat, že jsem je tam jako milovník kotviček nemohla nechat :). Kraťásky mají trošku vyšší pas a doplnila jsem je na půl pleteným a na půl koženým páskem z Timeoutu. 

 

  A přicházejí moje oblíbenkyně, balerínky. Ty mám ze CCC a nosí je pořád ( hned jak se oteplí až dokud to není na lehčí kozačky). 
   Dalším miláčkem je kabelka. Dostala jsem jí k narozeninám a od té doby se mnou cestuje pořád, a už to na ní začíná být vidět. 
  Jako doplněk jsem zvolila brýle, které jste mohli vidět už v outfitovém článku Black and Heart. Jsou z Gatu a nosila jsem je snad celé jaro. 


Jak si užíváte léto vy? U bazénu, nebo jako my u kašny :D?


Annie

4 komentáře:

  1. Naprosto úžasnej outfit, miluju proužky a kotvičky!!! :D :*

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nechtěla bys zase přidat nějaký příspěvek? Vždyt víš, jak máme všechny tvůj blog rády! :* :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se ale z technických důvodů dlouho nevycházely články. Slibuji, že teď už to bude lepší :))

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz