pátek 15. května 2015

Souboj řasenek



   Dneska mám pro vás článek z kosmetického soudku. Jelikož vím jaké je to když hledáte
dobrou řasenku, tak je to zkoušení a zkoušení a čtení recenzí. Každému vyhovuje trochu něco jiného, ale myslím, že všichni máme společný cíl, aby řasy nebyly slepené a budily dojem umělých řas. tak vám přináším tipy které jsou dobré a které zase ne. 


    1. místo- Rimmel Rocket Volume 

 

  Je to moje nejoblíbenější řasenka a proto jí tu budu asi hodně vychvalovat. Má silikonový kartáček, kterým mi vyhovuje mnohem více, než kartáček s umělými štětinami. Neslepuje, nedělá hrudky. Hezky natočí řasy a oddělí je.  Co se týče obalu, je velmi pěkný. Všem bych ji doporučila :).




2. místo -Avon Super Shock Max

  Má silikonový kartáček a zvláštní uspořádání štětinek. Krásně prodlouží řasy, ale někdy lehce slepuje, hezky natočí řasy. Nehrudkovatí a vytvoří efekt umělých řas. Také bych jí doporučila :).



3. místo- Oriflame Very me


 Tahle řasenka slepuje, protože jsou štětiny celkem daleko od sebe. Nehrudkuje a má silikonový kartáček.Asi bych si tuto řasenku znova nekoupila, ale chápu že někomu vyhovuje. 


4. místo- Avon Colour Trend
 Tak tohle byl jeden z přešlapů. Má umělé štětiny, a proto mi asi taky tolik nevyhovuje. Slepuje, trochu hrudkovatí. Balení je nic moc, je strašně dlouhé oproti kartáčku. Řasy ani neprodlouží ani moc nenatočí. Já osobně bych vám ji nedoporučovala.



5. místo- Essence Mutli Action Mascara




  Tak tohle byl absolutní přešlap. Jednak strašně hrudkovala, slepovala, s natočením a prodloužení to bylo bídné. A potom mi strašně rychle vyschla. Mám umělé štětiny-nikdy s nimi kamarádka. Nemůžu si pomoct, ale strašně smrdí, nevím po čem, ale prostě smrdí. Doporučuji vám se jí v obchodě vyhnout velkým obloukem.




  Příště se můžete těšit na trošku netradiční článek. Jaká je vaše nejoblíbenější řasenka? A jaká je podle vás ta nejhorší, kterou jste vyzkoušeli?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz