pátek 1. května 2015

Je to tady aneb první článek



Ahoj,
  Tak je to tu :) ! První článek, jestli se tomu dá říkat článek, ale je to spíš úvod, je tu. Ale nejdřív bych vám chtěla říci, o čem tu budu psát. Budou to články o módě, kosmetice a trochu i lifestylu. Občas i článek o nějaké akci a tak.
   Taky  vám řeknu něco o sobě. Jsem holka z Mělníka a móda a kosmetika patří mezi moje koníčky. Ráda píšu, fotím, tancuji. Také ráda kreslím, a řekla bych, že i pěkně :D. 

tričko: Takko, sako: Promod, džíny: Lidl, tenisky: CCC

  Ale ještě něco k outfitu. Je velmi jednoduchý a jarní, je složen z univerzálních kousků. Mám na sobě černobílé pruhované tričko s našitou mašlí. Sako a džíny, které jsou naprostou klasikou a nikdy neurazí. Nevím jak se mi to povedlo, ale když jsme fotily se ségrou tyhle fotky, tak jsem si ušpinila džíny od pylu z pampelišek a nešlo mi to vůbec umýt :/. Nakonec moje oblíbené tenisky s květinovým vzorem, které nosím je opravdu ráda.



 Doufám, že se vám první článek líbil, a že mě budete sledovat i na dále.
                                                                                                                            Annie 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz