úterý 5. května 2015

Můj ideální make-up



 Existuje vůbec ideální make-up nebo BB cream ? 
      Pro mě rozhodně ne, tedy alespoň na zimu. Buď byly moc oranžové nebo žluté nebo dělaly masku a v tom nejhorším případě obojí. Až jsem jednoho dne u stojanu s Rimmelem uviděla novinku Lasting Finish 25 Hours Nude. Na první pohled nic extra, tedy alespoň co do balení. Ale po blízkém zkoumáním a nanesením na ruku, se ukázalo, že nejsvětlejší odstín 010 Light Porcelain je krásně světlý i pro bledulky jako jsem já. Je středně krycí, což mi vyhovuje. Lehce hydratuje a dobře se nanáší. Já osobně ho nanáším houbičkou pro větší krytí, ale pro sjednocení jen prsty. Za mně všech 10, i když balení nic moc. Připravte se na to, že ze začátku bude z tuby vytékat víc, ale pak to bude dobré.




    Na léto preferuji BB cream. Je lehký, sjednotí- prostě to co v létě potřebuji. A přesně tohle splňuje Maybelline Dream Fresh BB cream. Někomu může přijít moc oranžový a tmavý, ale musíte si uvědomit, že ho používám v létě kdy jsem opálená, a sedne mi opravdu pěkně. Mám odstín Meduim. Přijde mi občas moc mastný, ale to chce jen přepudrovat :) . BB cream nanáším prsty. Zaprvé mi to přijde lepší, protože nepotřebuji extra krytí a zadruhé v létě většinou pospíchám a prsty jsou nejrychlejší.  




    Tak toto byly moji dva oblíbenci. Seženete je v drogérkách, já je kupovala v Rossmannu a stály od 100 ,- do 200,-. 
     Máte nějaký ideální make-up nebo BB cream ? A jaký ? 
                                                                                                               Annie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz