pátek 8. května 2015

Black and heart



  Dnes je to outfitový článek. Začíná se oteplovat, a tak odhazuji svetry a kabáty, a beru trička a tílka. Stromy už jsou zelené, květiny začínají rozkvétat a ve vzduchu je cítit jaro. Když jdete jak ráno tak odpoledne buď do školy nebo ze školy, tak se vám hned lépe jde :). 
Tílko: H&M / skinny jeans: H&M / tenisky: Deichmann / náušnice: Rossmann / brýle: Gate


  Ale zpět k outfitu. Mám na sobě černé tílko, které střihem připomíná šaty, a jsou na něm malá bílá srdíčka. Moc se mi líbí a taky se dobře nosí. Dále mám na sobě černé skinny jeans - jeden ze základních kousků v mém šatníku. Vzala jsem si i mojí oblíbenou koženou bundičku, která se dá dobře kombinovat i se sukní. Jako boty mám černé tenisky s bílými puntíky a růžovými proužky. Jako doplněk jsem zvolila jednoduché černé pecky a brýle s neobvyklým vzhledem.

  



Jak si vy užíváte tyto dny?
                                                 Annie



Žádné komentáře:

Okomentovat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz